ارسال فریت بار

آشنایی با راهنمای جامع فریت بار مسافری

بعد از تعیین وقت قبلی برای ارسال بار تیم پکینگ به محل بار با تمامی لوازم بسته بندی اغزام می شوند . و تمام بار که مسافرمی خواهد با خود ببرد را بسته بندی می کنند و در پالت های پلاستیکی فیکس می کنند تا بار یکجا و منسجم شود . برای فریت بار، در هر مکان دیگری که انتقال بار صورت می‌گیرد، بارنامه صدور می‌شود. این بارنامه حاوی اطلاعات مسافر نام، نام خانوادگی، شماره و غیره است که این شماره در اصل یک کد ۱۱ رقمی دارد و ۳ رقم سمت چپ آن نشان دهنده کد آن شرکت هواپیمایی است و بر روی برچسب چسبانده می‌شود.

البته تمامی موارد مشاوره و اعلام نرخ و ارزیابی بار فریت شما به صورت رایگان انجام می شود تا شما براحتی قادر به تصمیم درست در مورد فریت بار خود باشید. در نظر داشته باشید که برای ارسال کالای خود باید بسته بندی مناسب و مورد تائید ایرلاین را داشته باشید تا هنگام رسیدن بار به مقصد کالای خود را سالم تحویل بگیرید. برای اغلب مسافران سوال است که هزینه‌های فریت بار چقدر است و چگونه برآورد می‌شود. شرکت فریت بار با توجه به کارهایی که انجام می‌دهد، هزینه‌ای را از شما دریافت می‌کند.

ارسال دریایی بار هم یکی از روش های ارسال بار است اما بین کشور هایی که دور و با مسیر آبی هستند انجام میشود به عنوان مثال ارسال دریایی بار به آمریکا استرالیا و کانادا رواج دارد. جهت اطمینان از زمان رسیدن بار خود در فرودگاه مقصد، حتما پس از صدور بارنامه درخواست رزرو کتبی را از شرکت‌های حمل (شرکت راه سان کالا) داشته باشید تا جهت دریافت بار، اطلاع و صرفه جویی در هزینه های انبارداری در مقصد آمادگی کامل داشته باشید. شرکت راه سان کالا با بیش از یک دهه تجربه مدیران در بخش خدمات حمل و نقل و بازرگانی، فریت بار، حمل و نقل هوایی، جهت پایین آوردن هزینه‌ها در بخش صادرات و واردات و بالا بردن کیفیت خدمات تاسیس شده تا با توجه به توان و تجربه بالای پرسنل رضایت مشتریان را تامین نماییم. شرکت فریت بار پادمیرا راه برای آسایش مشتریان خود در صورت درخواست ارسال بار در زمان درخواستی از طرف مشتری به مدت ۴۵ روز بار را به صورت پک شده در انباری شرکت نگهداری می کند . {3|three}-گمرک جمهوری اسلامی ایران هزینه ای برای انجام تشریفات گمرکی دریافت نمی کند و فقط برای صدور پته کالای فریتی مبلغ هزارتومان دریافت می نماید . پیش تر این هزینه، بصورت یکسان و مشخص دریافت میشد اما امروزه فریت بار مسافری، پیچیدگی های خاص خود را در برخی کشورها پیدا کرده و نمیتوان قیمت ورودی بار مسافری را در مقصد مشخصی بصورت واضح بیان کرد.

در صورت وجود بسته بندی مناسب بار حمل بار هوایی یکی از امن ترین روش های حمل بار ، به خصوص بارهای با ارزش به حساب می آید. در ضمن شرکت های هواپیمایی محموله ها را طبق قرارداد مندرج در بارنامه و قوانین بین المللی تا ارزش کیلویی 20 دلار بیمه می نمایند. سرعت و دقت در امر ارسال بار به مقاصد خارجی برای هر مسافری اهمیت زیادی دارد و مسافر دوست دارد در زمان تعیین شده بار به مقصد رسیده باشد همچنین در امر ارسال نیز دقت کافی داشته باشد . برخی از شرکتها متاسفانه در این امر کوتاهی می کنند که موجب نارضایتی مسافران می شود .

نکته مهم اینکه که برای این نوع بار باید بارنامه صادر شود برای کسب اطلاعات در خصوص این قوانین از مشاورین کالا تجارت اسکان کمک و راهنمایی بگیرید. یکی‌ از مراحل مهم برای حمل و جابجایی‌ هر نوع باری بسته بندی مناسب طبق نیازها و استانداردهای حمل‌و نقل می‌باشد. بسته بندی استاندارد مانع از آسیب دیدگی هر نوع باری هنگام حمل و نقل‌های هوایی‌ زمینی‌ یا دریایی‌ میشود. جدای از آسیب دیدگی، بسته‌بندی غیر استاندارد امکان پذیرش در گمرک و بنادر کشور را پیدا نخواهد کرد و توسط کارکنان گمرک مرجوع میشود. سی‌ تی‌ ‌ام توانایی فراهم کردن هر نوع بسته بندی استاندارد و مناسب را برای مراجعه کنندگان فراهم میاورد.

سوبار

در مورد اجسادی که باید از خارج کشور، به ایران بازگردانده شوند نیز، نمایندگان طرف قرارداد با این شرکت در بیشتر مبادی ورودی چنین امکاناتی را دارند. قیمت فریت بار برای هر کشور و شهری در دنیا فرق می کند بطور مثال هزینه فریت بار به ونکوور با هزینه فریت بار به مونترال فرق می کند هرچند این دو شهر در کانادا واقع شده اند . لذا مسافران به این مسئله باید دقت داشته باشند که تک تک شهر ها هزینه های متفاوتی را دارند. شرکت آسان کارگو بار بسته بندی شده توسط مسافر و یا هر شخص و شرکت دیگر را نمی پذیرد و صرفا باید خود شرکت کارهای بسته بندی را انجام دهد.

بعد از اتمام بسته بندی بار مسافری و شخصی ؛ تمامی بار جهت یکپارچگی و انسجام بیشتر بر روی پالات های پلاستیکی فیکس می شوند . واضح است که شما برای اقامت در استرالیا نیاز به حمل بار زیادی دارید، ازلوازم کوچک زندگی تا وسایل بزرگی مانند مبل و میز و تابلو ها وغیره که انتقال آن ها از طریق پرواز مسافری هزینه ی زیادی را برای شما در بر دارد. شرکت های ارسال بار یا همان فریت بار کسانی هستند که برای حل این مشکل به شما کمک میکنند. شرکت سی تی ام با سال ها تجربه ی فریت بار به استرالیا و دیگر نقاط جهان با بکارگیری نیرو ها و کارشناسان متخصص یکی از بهترین شرکت های فریت بار در ایران است. باید دقت داشته باشید هر یک از شرکت های هواپیمایی هزینه های مختلفی برای ارسال بار ارائه می کنند .

با استفاده از این روش، برخی از هزینه‌های شما کاهش پیدا می‌کند اما تضمینی وجود ندارد که بار شما سالم به مقصد برسد. همچنین از سایر هزینه‌های اضافی حمل و نقل هوایی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. وزن این مبلمان حدود 300 یا {400|four hundred} کیلوگرم خواهد بود ولی مسئله مهم اینجاست که یک دست مبل هفت نفره حجم زیادی را نسبت به وزن خود اشغال می کند که در اینصورت وزن حجمی این وسایل اندازه گیری و معیار تعیین هزینه نهایی ارسال بار به خارج از کشور قرار می گیرد.

شرکت حمل و نقل هوایی بین المللی هیرا برای کمتر نمودن دغدغه شما دانشجویان عزیز، امکانات ویژه ی خود را نظیر مشاوره، اعلام نرخ و ارزیابی بار فریت را به صورت رایگان انجام می دهد تا شما به راحتی قادر به تصمیم درست در مورد حمل بار خود باشید. در صادرات و واردات وجود فاکتور و لیست اطلاعات دقیق کالا به مثابه شناسنامه ای برای تمامی امور حمل و نقل هست. در ضمن باید این را هم در نظر بگیریم که برای برخی کالاها مانند مواد خوراکی الزام به دریافت {certificate|certificates} یا همان مجوزهای مربوطه برای اجازه ی ورود یا خروج کشور مقصد الزامی است. حمل هوایی(فریت بار) یکی از سریع‌ترین روش‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا در دنیاست. از همین‌رو درشرکت سپاهان همراهخدمات تخصصی حمل کالا به صورت هوایی را گسترش دادیم و یک پل ارتباطی به اقصی نقاط جهان ایجاد کردیم. شرکت فریت بار پادمیرا صفر تا صد کار ارسال بار را برای مشتری انجام می دهد بدین صورت که از بسته بندی تا تحویل در فرودگاه مقصد .

به دلیل اینکه هزینه های ارسال رو وقتی میشه برآورد کرد که ما جزئیات بار شما رو بدونیم. در لینک زیر لیستی از انواع بارهای غیر مجاز در فریت هوایی به صورت جدول ذکر شده است. (گزینه مقرون به صرفه همچنان ارسال خرده بار دریایی است.) حمل هوایی به ونکوور در حال حاضر امکان پذیر نیست. در حاضر ایران ایر امکان فریت بار به آلمان، پاریس، بمبئی، میلانرا مجدد راه اندازی کرده است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...